Her er svaret på verdens ulækreste spørgsmål!

Hvis du har rejst i Asien og andre verdensdele med Squat Toilets, ved jeg hvad, du går og tænker på.

Og nej - ikke på hvordan man bærer sig ad med at aflevere det, der nu skal afleveres - det giver lige som sig selv. Her er problemet bare at holde balancen...

Men hvordan gør de lokale rent efter sig?

Her tænker jeg naturlivis ikke på gulvet og 'hullet' - det er nemlig sjældent rengjort.

Nej - jeg tænker på området mellem ballerne. De lokale går nemlig ikke som os andre, rundt med lokums papir i lommen just in case.

Og der er aldrig papir på lokummerne. Der er i stedet en stor spand - med en mindre spand hængende på kanten, som naturligvis bruges til et eller andet...

Men til hvad - og hvordan?

En gang i mellem må de for helvede være i en situation, hvor ens system efterlader ens bagdel i en tilstand, der ikke er til at holde ud at tænke på.
En situation hvor man kigger sig nervøst over skuldrene for nu at sikre sig, at ingen kan se, at det vist ikke var gået helt godt i det lille ildelugtende indelukke...

Men de smiler altid saligt og veltilfredst, når de har tømt tarmen.

Skraber de røvhullet frit fra lort med venstre hånd og vasker den efterfølgende? Det er måske dét deres lange negl på tommelfingeren bruges til? For der må da være en årsag til at man ALDRIG må spise med venstre...

Eller fylder de den lille spand med vand fra den store og kaster det op mellem balderne? I så fald - hvordan undgår de at gøre al tøjet vådt?

Eller står de på en hånd (den højre) på hovedet og hælder vandet ned i røven med venstre hånd?

Jeg aner det ikke - det vil sige - ikke indtil for et øjeblik siden. Her fandt jeg nemlig to instruktionsvideoer på Youtube, der på hver sin måde bringer lys over dette tabubelagte emne.

Dem præsenterer jeg hermed.

Du kan altid takke mig på et eller andet tidspunkt, hvis du vil kendes ved din nye viden...:-)

Hyg!



Kommentarer

  1. Jeg er virkelig nervøs for at trykke play.. Tror hellere jeg vil leve i uvidenhed..

    SvarSlet
  2. Du var en klog mand Benjamin. Går udfra at du ikke får læst meget avis på tønden i disse dage Thomas?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen