Den 30. oktober falder den første julesne...



Nu er det snart J-Dag.

Det er næsten ikke til at forholde sig til.

Dels fordi jeg befinder mig i en hængekøje på den anden side af kloden og dels fordi, det allerede er den 30. oktober den første julesne "falder".

Det må da være det tidligste nogensinde!

Og for at det ikke ska' være løgn - så har jeg lige fået en invitation til til tyvstart på en cafe i Nordsjælland...I MORGEN!!!

Traditionen tro vil samtlige dagblade (og sandsynligvis en Tv-Station eller to) med garanti skrive om denne begivenhed - hvilket jeg ikke forstår en skid af.

Og jeg forstår endnu mindre hvorfor aviserne altid skriver den sædvanlige Peter Wibroe historie, som intet har med begivenhederne at gøre.

Om det skyldes journalistisk talentløshed eller dovenskab, aner jeg ikke. Men hvis man gider, er det ikke svært at finde frem til den rigtige historie om J-Dagen og Snebajerens succes.

Flere af mine venner og tidligere kolleger opfordrede mig til at skrive den rigtige historie. Så jeg lagde en enkelt sjov ting op på denne blog på selve J-dagen 2008. Så hvis du er interesseret kan du læse den rigtige historie om J-dagen her.

Hvis der er en enkelt fra bryggeriet med STIL, må pågældende gerne sende en kasse SNE til Kathmandu - eventuelt via deres loKale bryggeri.

Jeg skal nok sørge for at den ryger til Base Camp så pressen får noget mere at skrive hjem om....

Kommentarer

  1. Ja, det er jo så den dag på året hvor jeg VIRKELIG savner dig...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen