Op til en rigtig herlig morgen.

Har lige brugt 40 minutter for at locke mig på min e-boks. Vågnede til en mail fra ATP, der på det kraftigste opfordrede mig til at hente det brev de lige har sendt mig…

Jeg vil ikke sige at det er et helvede at finde ud af. Man skal bruge sin digitale signatur, og den skal jo lige findes frem – og så skal man bruge en kode. Endnu én i rækken af den koder der efterhånden er en større del af ens identitet end ens navn, øjenfarve og fingeraftryk. Problemet er bare at man sgu’ aldrig kan huske dem.

Tænk ikke engang at kunne huske sin identitet – det er til at få paranoia af.

Og informationen? Tja – det var et brev fra en Lars Rode fra ATP der skriver at min livslange opsparing nu udgør 51.733 DKR!! samt min nye kode til min personlige ATP, hvor jeg kan få oplysninger over tidligere arbejdsgivere (som er registreret på linkedin.com for evigheder siden), sikre min samlever med 50.000 kr. ved min død (det bliver sgu en kedelig gravøl) og læse om alle de andre vigtige ordninger, koden giver adgang til, hvilket sandsynligvis er flere oplysninger om min opsparing – men på ører!

Dette vanvid må stoppe. Og jeg gider under ingen omstændigheder læse de 18 ulæste beskeder i min indbakke.

Men som sagt en herlig morgen!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen