Jeg bliver nødt til at hype denne forrygende begivenhed. JAZZMANDU 2009


Midt i den årstidsmæssigt bedste periode løber en af de fedeste begivenheder af stablen. Den årlige Kathmandu Jazzfestival eller Jazzmandu 09 finder sted fra den 8. til 13. oktober.

Vi er i den heldige situation at Kasper og Sofie er her i samme periode, så det kan ikke være bedre.

Min store drøm er at få et dansk islæt i denne begivenhed. Desværre bliver det ikke i år - jeg har tilgengæld besluttet mig for at benytte beguívenheden/anledningen til at lave en lille mediepakke og sende til mine gamle jazz venner i København og på den måde starte nogle ringe i vandet. Kulturudveksling er - og har altid været - den bedste måde at skabe relationer på. Og med relationerne kommer projkterne og forretningerne på.

Det kunne sgu' være fedt at få Hanne Boel, Cæcilie Norby, Caroline Henderseon, Marlene Mortensen eller nogle af de andre forrygnede danske kvindelige jazz kapaciteter herud og spille sammen med de lokale jazzfolk - eventuelt kombineret med et undervisningsforlø og workshops i samarbejde med Kathmandu Jazz Conservatory.

Jeg vil prøve at følge med i hvad der sker op til og informere på disse sider. Indtil da et lille stykke musik fra sidste år:

Kommentarer

  1. Fantastisk!
    Gem et par events til mellem jul og nytår, please!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen