Glædelig Dashain og Godt Tubår

... nej det dur ikke vel?

Her går man og hygger sig over at man slipper for det danske
julehelvede.

Og så befinder man sig pludseligt midt i Dashain!?

Nøjagtigt det samme bare som julen i Danmark, bare uden sne OG uden penge i ATM'erne, benzin, instant noodles, gedehoveder, trafik, fornuft (den er for en gang skyld drukket væk) og en masse andet jeg endnu ikke registreret.

Sågar min lokale Byens Kro er lukket i mere end en uge (Ralf er der dig? Det er nærmest en sammensværrgelse).

Værst er det at jeg overhovedet ikke aner, hvad der foregår omkring mig.

Du kender sikker fornemmelsen af at sidde og se en afgansk film uden undertekster. Nej vel - man forstår ikke en skid!

Prøv saa lige at forestil dig at være skuespiller i samme film!

Det er sådan jeg har det lige nu.

Men så sidder jeg og glæder mig over at jeg ikke er med til den første julesne og arbejder videre med mit joint venture projekt....

Hmmm....

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen