Charlotte - INNOCENT!!!?


Kathmandu er på den anden ende - folk vælter rundt i gaver, indkøb, Tikkas og gedetstege... vi selv køber gaver og kager til vores land lords og deres didis, daddys, beis osv. Og der bliver drukket syg sprut og stresset rundt...

Og mig som hader jul...

Derfor er det super fedt at komme hjem til en invitation til Charlottes Neels kommende udstilling den 1. oktober hos BK Projects
- straks er der andet at tænke på.... hvor fedt det er at fostre noget helt nyt som ingen har set før, hvor godt det er at der er nogen der tør sparke r**, hvor herligt er det også, når det så som i Charlottes tilfælde belønnes med anerkendelse og invitation til at komme med på parnasset som eksempelvis KE. Og så oven i købet sælge...

Jeg glæder mig vildt på Charlottes vegne og er samtidigt dybt irriteret og trist over at gå glip af deres planlagte besøg hos os som jo skulle have været i næste uge. Og er irriteret over at jeg er irriteret over det...

Any way... det råder vi bod på til næste år...

C. KICK ASS

Kommentarer

  1. Jeg forstår ingenting... Hvad mener du med jul i udstillingen under hvilket besøg i Charlotte?

    SvarSlet
  2. Fantastisk arbejde af Charlotte!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen