Vintage Nepal


Faldt over et forrygende site forleden med masser af super fede gamle pix fra Nepal og især Kathmandu og omegn.
Så hvis du er en smule interesseret i at se hvor rent her var i 'gamle dage' og hvor lidte her faktisk er forandret så klik her

Så iøvrigt en privat farvefilm fra Nepal i 50'erne i aftes optaget en fyr der hedder Toni Hagen. 'Desværre' var han åbenbart en af de mange bjerg fetichister, Nepal altid har tiltrukket... og bjergene i 50'erne adskiller sig altså ikke væsentligt fra bjergene i dag.

Men farverne er fede

Vil undersøge om fotografen ikke skulle ligge inde med optagelser fra Kathmandu Dalen. Følg med på disse sider hvis du er nysgerrig.

PS
De opmærksomme læser af denne blog (og dem kan jeg se der efterhånde er nogle stykker af - dog meget anonyme), har måske bemærket, at jeg er begyndt at lære mig selv HTML Du kan nu linke direkte til eksterne sider, hvis du vil følge et spor. Synes selv det er ret inspirerende på andres blogs... (nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan man linker til andre sites i et nyt vindue - indtil da må I lige bruge tilbagepilen hvis i vil tilbage til bloggen)

Og Ronnie - jeg ved godt at jeg sandsynligvis er rent til grin. Men man skal jo lige lære at kravle... :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen