Savner Kbh. Knæk og Claus

Modtog denne forrygende og skræmmende mail fra Den Røde.

De herrer levemænd
Hermed en lille hilsen fra den fede røde.
Forestil jer min store mave
som på nuværende tidspunkt er ved at gå ud af mit gode skind,
således at varmen har fanget mig i en fælde
det drypper ind alle steder og giver pr. automatik klistrende kørerøv
store blussende comosinrøde kinder
ja det er ikke et kønt syn
i må forestille jer det for lukkede øjne så i kan danne jer dette billede.


... hvilket fluks motiverede mig til følgende

Jeg haster fluks til mine taster
os mailer ud til mit indre brister
af dette rammende
og alligevel så skræmmende
billede af en rødglødende claus
dryppende af sved og alskens snavs
af eksotisker krydderier, dufte og sanser
ned i menuen til næste uges svanser

:-)t

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen