To timer fra i går.

Doo-dloo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo
Doo-dloo-doo-doo-doo-doo...

I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again

Regnen er ikke det værste - det ar mudderen. Og den bliver værre og værre. Godt at vi tage en uge til Thailand,hvor det regner endnu mere :-/



Man skal træde varsomt fortiden. Der er døde rotter overalt - og det er ikke altid at skaderne og hundene når at få dem spist. Tror de drukner i de ufattelige mængder vand der vælter ned i perioder. Det er lige før der er flere rotter her end i København K.



Faar - så se dog på mig - jeg kan køre selv.

Jeg ku' ikke la' være. Der er så mange ufattelig søde unger overalt. Og når man nu alligevel står og venter på Annette der taler med en dødsyg og irriterende taløntlæs skrædder i butikken bag min ryg, kan jeg jo lige så godt hygge mig med omgivelserne.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen