Gennembrud

Forleden købte vi en stavblender.

Dette har tilført en helt ny dimension i vores madlavning. I går lavede jeg super hummus med kikærter (naturligvis) men iblandet en kæmpe portion frisk økologisk basilikum. Hertil fik vi en lille pasta med pesto lavet af basilikum (naturligvis) men med jordnødder og paneer i stedet for pinjekerner og revet grana.

I morgen vil jeg lave kold agurkesuppe med friske urter – af mit ny indkøbte grønt fra mine grønt pushere fra Søbogaard’s lille økologiske farm. Men det kan også være at jeg ikke kan styre mig, og kommer til at lave den kolde suppe i dag, hvis Cynthia kommer forbi. Hvem ve'

Kommentarer

  1. Jeg kommer også forbi! Det lyder lækkert. sæt lige t foto af staven på ved lejlighed...
    :-J

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen