http://www.petralemmerz.de/limonaia/lemmerz_l_r01.jpg
Så er vi tilbage i København. Tredje dagen er så småt ved at fæstne sig. Højdepunkterne er klar gensynet med Christian og ikke mindst hans charmerende søster Petra. Hende havde jeg sgu ikke regnet med at møde. Og så er hun OGSÅ kunstner: http://www.petralemmerz.de

Desværre har vi ikke haft nok tid til fordybelse i dette nye bekendtskab takket være Skattevæsenet, KPMG, bil-der-er-blevet-stjålet indflytning i lejlighed, reparation af computere, opdateringer af programmer, telefonopkald til folk jeg skal mødes med og middagsaftaler.

Godt nok en omvæltning. Havde ellers lige vænnet mig til svigtende el, manglende vand og anderledes vareudbud. Og nu sidder jeg med masser af vand, strøm til alt, en mega internetforbindelse og et fantastisk køleskab med øl og slik. Anders og May - I er forrygende

Nu glæder jeg mig bare til en dukkert i Kattegat, hygge med The Carvalhos, en kartoffelmad, fyraftens pils med Kasper, flere venner og især Christians udstilling på SMK.

Glæder mig også til at få gang i skriveriet igen - har ikke skrevet en linie siden mandag i sidste uge...

Kommentarer

  1. Er I kommet tilbage?
    Er alt OK?
    Stoner eller stresser I?
    :-J

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen