Hygge mellem himmel og jord med Torben Waldorff


Torben Waldorff

Havde en ufattelig oplevelse forleden. En af disse oplevelser som efterlader een storundrende over hvad det egentlig var der skete...

Lå klar med seneste nr af Jazzspecial og radioen tuned ind på DRJazz på P2, klar til at høre et af de eneste programmer, der efterhånden er værd at høre på licensradioen (det andet program er Barometret).

Ud i æteren strømmer Ib Skovgaards sprøde og meget overbevisende ryst - lige akkurart i det øjeblik, jeg bladrer om til interviewet med ham. Undeligt...

En time senere præsenterer Ib Skovgaard det feeedeste album, jeg har hørt længe - Afterburn med Thomas Waldorff (han var på det tidspunkt er helt ukendt for mig). Sjovt nok siver de første groooves ud af højtaleren i det øjeblik mine øjne falder på anmeldelsen af selv samme album bagest i magasinet.

Spooky...!

Det var jo klart et tegn til at skaffe sig albummet hurtigs muligt.

Det er hermed gjort - og skrivende stunmd er jeg igennem 10 gennemspilning siden i fredags.

Albummet holder MAX.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen