For første gang længe arbejder jeg med et projekt der ligger mit hjerte virkeligt nær...

TAK!

Jeg er sgu ikke rigtig klar over hvor jeg skal rette min tak hen... naturligvis har Christian en del af skylden. Hans herlige vanvid, intellekt og fanden-i-voldsk-hed er jo dybt inspirerende.

Men Claus' rammer (især om torsdagen) er i den grad inspirerende for ens instinkt (hvis det for helvede ikke er så skide dyrt). De rammer han er ved at få banket op - eller rettere sagt ned, for det er jo i kælderen det sker - er noget af det ypperligste København har haft i mange år. Folk står jo nærmest på nakken af hinanden for at suge viden, inspiration, stemning, aura, vid, humor, ørevoks, sladder og meget meget mere ud af hinanden. På et tidspunkt i torsdags mindende det mest af alt om Fondsbørsen på en af de virkeligt travle dage - alle bød ind med et eller andet visionært, kreativt elller slet og ret dumt.
Det hele peakede på efterbørsen i Møntergade 8.

Må det det for gud skyld få¨lov til at fortsætte ind i det nye år... og længere (men gerne billigere).

Dertil skal naturligvis lægges Annettes kreative medspil - nej, forkert ordvalg, INVOLVERING, SPARRING, ***RING. Det er ganske enkelt en leg at arbejde sammen med hende.

Det sjoveste er at vores leg tegner virkelig godt!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen