Thomas LIGE NU

...jeg keder mig ad helvede til.

Det har været en rigtig lortedag.

Hans Henrik aflyste vores aftale på fredag - har ellers glædet mig til at møde Leif og høre om hans cirkus med Roskildebank.
Lægen siger at mit knæ har det ikke godt - indgrebet forleden gik super - men skaden i selve knæet er permanent. Jeg har sledet brusken af indersiden på mit højre knæ væk - det skyldes ikke sport. Det skyldes min meditation - mit knæ har ikke kunnet tåle at sidde i lotusstilling gennem de seneste 4 år.
SUK. Et rigtigt budhaknæ....
MEN - hvis jeg cykler hver dag frem til jul bliver det en lille smule bedre... hvis jeg cykler frem til næste jul bliver det måske godt - altså hvis jeg cykler i laveste gear!!! Ikke nok med det - besøgte min lokal Matas for at tjekke deres viden om vores kommende velværekampagne - han kendte INTET til den. Han anede ikke at vi annoncerer dette spot på TV2 fra på fredag.

...med Matas som afsender.

Og så vil jeg lave salat med hvide hestebønner - det fandt jeg først ud af få 3 timer siden... og de skal stå i blød i 10-12 timer!!!

Sidst men ikke mindst - Annette forlader mig i aften til fordel for Susan. Og jeg har givet mig selv stuearrest!

Lortedag!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen