Thomas EN SMULE SENERE


... jeg keder mig stadigvæk!

MEN

Hans Henrik og Leif møder jeg bare en anden dag.

Mit knæ er ikke mere skadet end at jeg kan cykle Hr. Pedersen!! Godt nok i laveste gear - men så kan jeg følges med Annette.

Og så ejer vi BT i dag - Hele forsiden + side 16 + 17. Søren Ber er suveræn. Må han få stor succes med sin DVD - for når det regner på præsten...

Og så var Søren forbi til kaffe og blødt brød - som jeg nød, mens han selv nød et par light. Og søren såp SUPER ud - han et STJERNE og jeg elsker dig. KEEP ON ROCKIN'

Og hestebønnerne koger jeg sgu' alligevel - bare uden salt (tak Claus - men vogt dig, og et par år ringer jeg til Kasper). Håber jeg overlever - hvis ikke ender det sgu med at i må passe jeres egne unger på lørdag.

Og Matas - de skal sgu' nok komme med på vognen - varerne holder, kampagne holder instruktørerne holder.

Og så har Niko T. sparket døren op til Elle - hvor jeg dog håber at de vil lave en ting med Britt og Paula.Niko SOCCER MED 'O'...

Og så fik jeg dejlige og livsbekræftende SMS'ser fra Vivien - fra Mallorca,

GOD DAMN IT!!

Og så skal Annette ud og hygge sig med Susan - i virkeligheden er jeg jo bare skide misundelig på Susan - til gengæld glædeR det mig ufatteligt at det er Annette der for en gang skyld sms'er og melder sit fravær og ikke MIG!

Og så snupper jeg mig en kold Grøn Tuborg LIGE NU

... dvs. jeg skal lige høre interviewet med Ulla T. fra Golden Days flærdig - Ulla - fremragende festival du har fået banket på banen. Hvorfor er detikke mig der har været med til at lave en festival hvor man kan have NØGEN FOREDRAG som programpunkt!

SKÅL OG HYG

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen