Livet er skønt!


I'm back - har været lidt humørsvag det senste stykke tid. Jeg hader ganske enkelt det danske klim og udsoigten til den mørke periode der står fordøren har lag sig som en klam og våd sæk over mig.
Heldigvis er der så meget positivt omkring mig at det er relativt let at rystte dette'kruklkeri' af sig og glæde sig over alt.

På fredag er der eksempelvis en lille ølfernisering på Byens, Finnes fernisering på Palæ - i morgen er der husmandsspaghetti i Købmagergade som er rykket tilo Frederiksberg, lørdag er der middag/fest i Nivå og såddan kan man blive ved.

Og så har jeg jo minn forrygende kone der sidder og arbejder ved siden af mig.

YEAHH

Kommentarer

  1. Og så blev det alligevel til Købmagergade til suveræn hyggeaften omkring køkkenbordet - ikke at forglemme den effektive opvarmning på Tværen!!
    En god dag med dejlige venner!
    :-J

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen