En lille vandskade


...sidder nu på 3. dagen hjemme med håndværkere gående rundt omkring mig. Larmende, ildelugtende og beskidte (i hvert tilfælde den ene). Egentlig var det bar et par smådryp der pludseligt sev gennem vinduerne.

Fordi inddækningen er forsvundet

...som ham blikkenslgeren logisk forklarede mig da han så og vurdered skaden - nærmest som en lille bagatel der næsten løste sig selv. Det var naturligvis langtfra tilfældet.

Idiot!

...var tømrens først udgydelse.

Om dette spontane udbrud skyldtes den kendsgerning at det var en blikkenslager og ikke en tømrer, der havde besigtiget skadens omfang og karakter eller at den inddækning han stod med i hånden, var halvt så bred som vores vinduer, skal jeg lade være usagt.

Men efter fagfolkene kom til og angreb skaden ud fra en helt anden og meget mere kvalificeret synsvinkel skal vinduerne nu hæves 5 cm fra taget! Dette medfører naturligvis at alle karme og indramninger skal rives ned med et seriøst snedker og malerarbejde til følge...

Men hvad forstan har jeg på det - jeg er bankmand....

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen