Mit liv går ind i en ny fase

Har lige siddet og kigget de forskellige indlæg igennem. Af en eller anden grund er de alle meget 'overfladiske' eller perifære. Ikke at det gør noget - for det er jo sjovt atlt sammen. Men siden jeg startede bloggen er der sket så meget i mit liv som er laaaangt mere substentielt... Søre, Substanz, Nepal osv.

I dag er faktisk den første i mit nie liv - underskrev papirer med Nordisk Film i går. Jeg er nu permanent tilkyttet Substanz som konsulent - den sandsynlivis mest rædselsfulde perioden i mit professionelle liv er overstået (7-9-13, touch wood osv.)

Egmont/Nordisk Film er den største koldbøttefabrik jeg endnu har oplevet - tænk at jeg skulle finde mig selv i en situation hvor jeg ligefrem RÅBER efter McKinsey....

Håber at jeg får taget mig sammen snart - og får skrevet bare et lille udvalg af de uhyrlige tåbligheder ned, inden de forgår i glemslens dybe ocean...

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen