Gammel kending på RUST


Guderne skal vide at jeg har lagt mange penge rundt omkring i min tid som Københavner. Heldigvis kan jeg endnu glæde mig over et par af de synlige beviser i bybilledet.

Forleden var jeg forbi RUST for at hilse på gamle venner. Til min glæpdelige overraskelse sad vores gamle fingeraftryk stadigvæk på døren - til minde om glade grønne (og røde) dage på broerne...

Hold kæft hvar har jeg haft det sjovt der - Bjørn Kasrholts 100 måneds dag med stripmøde, middagsselskab 18. maj med Svanholm drenge, Damon og Alex på clubbing night, Hunger med Torben Lenager, John Mogensen (Johns Time med one burbon/scotch/beer), Blondie, julebryg, HT bus der forvandledes til stole i rockklubben (finansieret af Tuborg Fondet) og fremfor alt, fremragende koncerter...

RUST NEVER SLEEPS, A WORLD WITHOUT SUNDAYS OG MEGET, MEGET MERE..

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen