Husker du 1992


Fantastisk aften - eller - en begivenhedsrig aften.

... husker du så også 18. maj 1993

Havde den udsøgte fornøjelse at være været ved et lille arrangement bestående af kommene 'high potential' leaders. Årsagen var min deltagelse i European Round Tables exchange programme ofr alle os 'håb'. Svanhold havde inviteret 20 young kids til København til en kombineret networking-pep talk konference. Vi var vis 4 fra koncernen der hver i sær skulle hoste vores egen lille gruppe.

Standard programmet var vist dengang noget med Tivoli (som Svanholm jo ejede) og Nyhavn (som han jo også ejede gennem de helt forrykte fadølsaftaler vi lavede med restaurtørerne - men det er en anden historie).
Nu er jeg jo langt fra alt hvad der hedder standard. Til gengæld sætter jeg stor pris på mad. Så jeg kombinerede begge og fik mine venner på RUST - der dengang havde en af Københavns bedste chefs tilknyttet - om at lave sublim mad til mine gæster.
De skuffede ikke - maden var fantastisk. Den efterfølgende koncert på den gamle scene stod ikke tilbge fra madens niveau. Og de efterfølgende begivenheder - urolighederne efter afstemningen gav min gæster en oplevelse ud over det seædvanlige. Og meg selv en skideballe af format. Hvordan kunne jeg dog find på at invitere de kommende CEO's for Nestlé, Volvo osv. på RUST!!!

De 113 skud kan genopleves her: http://www.leksikon.org/art.php?n=5

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Historien om J-Dagen